Sedan 23 februari 2008
VDM Podradio är tillägnad Torsten Persson

lördag 23 februari 2008

Om VDM Podradio: Fas 1

Så är det äntligen dags: VDM Podradio är här. Detta är första avsnittet av VDM Podradio och det publicerades den 23/2 2008. För mer information om VDM Podradio lyssna på detta inlägg. Nedan följer en kort sammanfattning av innehållet.

VDM Podradio är helt enkelt min Podradio. VDM står för Verbi Divini Minister och är latin och betyder Det gudomliga ordets tjänare. Det är en prästtitel men även om jag inte är präst (ännu) tyckte jag det var ett passande namn på min Podradio eftersom jag vill att den ska vara en tjänare åt det gudomliga ordet (Jesus och Bibeln) och för att alla kristna borde vara VDM.

VDM Podradio består av tre delar...
VDM Podpredikningar är "riktiga" predikningar i podform.
VDM Podbibel är korta bibelord och korta kommentarer.
VDM Blandpod är en blandning av allt möjligt.
...men bästa sättet att förstå är ju att lyssna, så vi hörs.

Lyssna här!

Inga kommentarer: